Tisdag den 14:e

Skrev inte så mkt mer igår, för att jag hade fullt upp:)
På morgonen så tränade jag medans tjejerna sov middag, det gick kanon. Så skönt att försöka börja med träningen igen :)
Men i januari blir det ju Friskis och Svettis :) det längtar jag till :D

Iaf så efter träningen vart det dusch sen vaknade dom små, så då blev det frukost åt dom..
Och sedan strax före 12 kom Emma och Melissa hit :)
Så roligt att ses efter alla dessa år, tiden bara rann iväg men det var väl för att vi hade så mkt att prata om ? ;P
Dom åkte hem vid kvart i 4 ungefär.. tjejerna sov då middag och vaknade till liv strax där efter.

Då blev det mellis och sedan prommis ner på ica, sen stressa hem för att åka iväg å hämta jonathan klockan 5 sen iväg med jonathan och barnen hem, sen ner på stan igen för att hämta steffi.
Sen var det dags för en ride mot bergby men vi stannade till i stallet då vi lärde ta in hästarna först. Och dom små rackarna hade gömt sig i hagen längst bort längst ner.. och det var djupsnö som vi fick leta dom i ;P
Typ snö upp nästan till knäna ibland.

Men vi fick in dom iaf :) sen gasen i botten ut mot bergby vi åkte nämligen från stallet 5 i 6 och lucia skulle börja 6.. lite stessigt sådär. Men som tur var så va det nån kör före som skulle sjunga :) Så vi hann:D


Var där tills det var klart sen mot stallet igen för hästmassören skulle komma och vi lära mocka dollys box.. :)

Sen hem igen, var hemma vid halv 10 tror jag :) så kollade på paradise avsnittet som var på kvällen lite tidigare sen kollade vi även ung och bortskämd som jag oxå missat under kvällen :P

Blidde sova sen och tjejerna har sovit bra inatt med :) dom vaknade nu strax efter sju.
Närmare halv 8 :) skönt!


Nu leker dom på govlet och jag slappar lite, sen ska dom sova och jag ska träna samt fixa tvätten. Måste tvättas :)

Ska även julbaka lite idag med :) Tänkte jag iaf...  blir att åka å handla lite i eftermiddag när jonathan slutat :)

Skiver mer sen idag :D


Kommentarer
Postat av: madde

hejsan! jag gör naglar på den som vill ha naglar! :) så du får garna komma till mig om du vill prova! mvh madde :)

2010-12-14 @ 09:38:05
URL: http://maddewadelius.blogg.se/
Postat av: Ellen

tack för din kommentar =)!! ja vi får väl se vad 2011 har att bjuda på =D..men de är inte alls fel tankar du hade där inte ;)



Gud vilken fin blogg du har föresten

Postat av: madde

hejsan! jag tar 300 :)

2010-12-14 @ 14:34:21
URL: http://maddewadelius.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Jag ska också köpa träningskort på friskis i januari så man kommer igång :)



Kanske vi kan träna tillsammans någongång om du vill för jag kommer träna själv iaf men så tråkigt att jämt göra det :)

2010-12-14 @ 15:40:11
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback