Torsdag 16:e

Ja idag är det redan 16:e Dec, och sista dagen för att skicka julkort om dom ska komma fram före jul.
Dagarna har gått  så fort så jag nästan glömt det. Tänk om jag hade missat att lägga på dom igår och inte gjort det idag heller.
Så har man beställt massa julkort till släkten så glömmer man det, men nu blev det inte så som tur var :)


Idag vaknade jag helt täppt i näsan och svälld i halsen... Suck! :(
Tråkigt som bara den...


Men igår kände jag av lite ju på morgonen men det försvann på dagen, så var hur pigg som helst igår.
Vi åkte ut till mamma och pappa, tog en prommis med pulkorna. Sen åkte vi till Ica för att köpa lite grejer för att kunna julbaka lite :P
När vi kom hem till mamma och pappa igen så somnade tjejerna för dom var så trötta.. och vi började julbaka lite :) vi gjorde chokladapelsin kola utan apelsin ;P
Sen gjorde vi även fransk nougat med hasselnötter och madel i :)

Blev mat efter det, och sedan blev det inte så mkt mer för klockan tickade iväg och dom små skulle sova så vi åkte hem så att dom fick somna :)


Jag och jonathan mös lite med Pepparkaka och Julmust, japp ni läste rätt.. Jag fuskade lite igår tycker det är så mysigt när alla skriver att dom myser med glögg eller julmust och pepparkakor. Så då gjorde vi oxå det igår :)

Kollade lite på tv och sånt sen blev det sängen.


Nä nu måste ja gå ner med tjejerna då det inte luktar så gott här å byta blöjor och sedan även låta dom somna om . Förmiddagsluren på g nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback