Träning

Jag har ju kört igång med träningen igen. Börjar lite smått här hemma för att få kroppen i bättre form innan jag börjar på friskis.
Det jag gör är att jag tränar före frukost, och tränar på Wii Fit Plus.

Jag gör lite balans övningar,Aerobic övningar, Muskel övningar, Kondition som löpning en stund. Samt lite yoga på slutet :)
Dock gör jag inte allt varje dag. Varierar lite liksom.

Idag körde jag allt utom löpning :P

Tränar bara 30-45 min per dag för att inte få problem med magen efter operationen. Då jag kände av det igår att det stramade och gjorde ont när jag gjorde en viss övning så den hoppade jag över idag.

Sen har jag tänkt att försöka ta en prommis varje dag. Men gör vi inte det så är vi ut och leker lr något annat iaf :) Friskluft är bra för hälsan :)

Näe nu ska jag hoppa in i duschen innan småttingarna vill upp igen :)

fråga om ni vill ha nå råd eller tips ? :)


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Duktig du :) Ja vad roligt.



Jag och Carro har pratat lite om nyår idag, vad ska du/ni göra? vi tänkte försöka samla ihop ett gäng, kanske laga mat och sen festa alla och fira in nyåret :)

2010-12-15 @ 11:43:54
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback