Trött

Jag är så himla trött, orkar inget.. och ont i skallen har jag med.. Men men lite har jag plockat här hemma. Och fixat ..
Ska försöka finna orken till att dammsuga och moppa golven när jonathan kommit hem.. får se hur det går... skulle behövas innan imorn, det är så skönt när det är nystädat.


Dessutom har jag en lite hängig emmelina här hemma, förra veckan var nellie det. Men nu är det emmelina... hon ligger nu och kollar på tv här i soffan medans nellie sover en stund till. Emmelina är så täppt i näsan så därför sover hon inge längre stunder på dagarna.. men nätterna går hur bra som helst.. det är konstigt de men det är skönt att de går bra på nätterna :)


Hämtade ut min klänning från bubbelroom idag... den kommer bli bra att ha imorn hoppas jag :)

Näe nu ska jag lägga mig och mysa med emmelina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback