Valbo

Det blev att vi åkte till valbo med tina, jag inhandlade lite mer julklappar. Så nu är det bara 2 kvar att köpa.. sen är alla klar :)
Så skönt!

Sen har det inte blivit så mkt mer idag, kom nyss hem typ:P

Nu sitter jag här en sväng och dom små leker på golvet, dom leker så bra ihop :)

Just ja ska berätta att vi ska köpa nytt köksbord :) ska bli skönt då det vi har nu drar åt sig all skit... detta ska vi köpa :



Minsta längd är som bordet vi har nu, och längsta är 220cm och mellan läget är 180 cm.
Vi kommer dock inte köpa det i björk utan i ekfaner.
Så lite mörkare än på bilden :) 1495 kronor på Ikea.. tycker jag är ett klipp :)


Näe nu ska jag busa med dom små :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så jätte mycket! :) Det känns super bra nu när allt börjar gå åt rätt håll... Hoppas allt är bra med dej och dina sötnosar också! :)

2010-12-07 @ 15:36:34
URL: http://emelieloof.blogg.se/
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

det är ju det vi har i vardagsrummet som matbord . mycket bra då man kan göra det större

2010-12-07 @ 16:27:32
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback