Bloggtorka

Det är vad jag har, inge roligt att skriva.
Eller det finns de säkert, men inget jag kommer på, och orkar.


Jag känner att bloggen får stå undan då man har massa annat att gära nu för tiden.
Två små underverk att ta hand om, planering inför dopet, fixa till fjällen å sånt.

Japp det är bokat nu.. den 25:e mars åker vi till sälen (stöten) och glider lite i backen.
Och den 27:e feb har vi dop. Massa att fixa å planera.

har hittat två låtar jag vill ha på dopet, en är dock klar. Och jonathans mamma ska sjunga :)
den andra ska vi prata om å sånt, sen ska vi prata om faddrar å sånt å grejs.. handla allt å fixa å dona.. Mkt mer att göra vid dop än man tror.

Iaf låten som är klar att vi ska ha på dopet heter:

Två små underverk, finns på dopguiden. Hur finns som helst, och speciell låt till tvillingar. Så det är klart vi ska ha den.
Lyssnar på den om och om igen nu :P
Sen den andra låten jag vill ha med är med Carola, den heter Himlen i min famn!


Jaja, nu ska ja fixa å greja här hemma.. om ett tag kommer jossan och vi ska umgås :)
Längesen nu, ska bli skoj å se hennes mage :)


Men jaja, bye.. får se hur länge de tar innan jag skriver igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback