5 månader

Det är våra små tjejer idag, GUD SÅ TIDEN GÅR FORT :O
Det är helt sjukt, de kändes som att det var igår man kollade på det där graviditetstestet, men det är 1år sedan :O Förstår inte!
Men mitt år 2009 var så bra, kunde inte varit bättre <3
Se om 2010 oxå blir ett bra år, men inget slå hösten 08 och året 2009.


Kan fortfarande inte fatta att Jonathan valde mig? Vrf just jag, vad hade jag för något som han fastnade för o.s.v ja mena de finns ju tusen tals/miljontals tjejer så valde han just mig.. Ja de e ofattbart.
Underbart har de iaf varit att de va mig han valde, är så glad för det <3
Helt underbar sambo/pappa .. kan inte hitta någon bättre.

DU är MIN MIN MIN Hjärtat :D <3 Kommer alltid att älska dig.


Och våra underbara döttrar som vi fått det är också något som inte heller gått in helt, att han stannade hos mig å ville att jag skulle bli mamma till hans barn är sååå underbart<3


Jaja nog om det, ni förstår nog att jag älskar min familj med dom orden:P

Idag har vi iaf varit hos mamma å pappa å hälsat på :) skönt!

Fick raggmunk med fläsk till mat, inte igår man åt det inte ;P


Har hänt lite sen ja skrev sist.. eller ah skrev ju ett inlägg tidigare idag, men innan det så.

Jag har köpt en ny mobil och sålt den andra..

Köpt mig en sådan här mobil :

Med abonnemanget tele2 kompis :) 1:- lite löjligt att betala de :P haha men de e ju de priset så ^^

Supernöjd med köpet :)



Sen har jag även köpt mig ett träningskort :) har hunnit med två kvällar med tv spel med jonathans syskon med sina respektive :)


Ja ni förstår mkt har hänt, och imorn händer de nya saker.
Bland annat ska vi till BVC och dom ska få sin 5 mån spruta :( stackare.. men de e ju något gått för dom men de gör så ont i en själv när man ser hur dom får sticken och börjar grina, de gör sååå ont :( men men!


Jaja nu ska ja kolla runt lite på gd å sånt å kolla va som sker ute i världen. vi hörs imorn :)


Bye


Min älskade familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback