Bilder från lite allt möjligt :)



På bild 1:
Emmelina till vänster och Nellie till höger.
Bild 2:
Emmelina
Bild 3: Nellie




Nyårs maten, och dryck.. fick inge kort på dom andra drinkarna.. glömdes bort helt enkelt..
Och efterrätten åt vi ju aldrig så..



Så blev tjejernas bokhylla :) super nöjd är jag med den, eller hela rummet är jag nöjd med.
Nu är det bara sänghimlarna som ska upp :)


Tänkte bjuda på lite gamla fest bilder, men ikke.. tror ni det gick att ladda upp dom ?
Fattar nada, förstår inte vad som är fel :O De e ju JPEG å sånt.. men de går ändå inte.. jaja..
de får bli en annan gång.. Ni har fått några bilder nu ju ;D


Hihi



Puss & kram..


P.s Saknar dig Ida, kom hit någon dag och lek med mig :D och dom små förstås ;) d.s



Kommentarer
Postat av: Ida

Saknar dej med gumman, vi får ta en rikig tjejkväll någon dag snart, å klart ja vill komma å träffa mina småflickor, måste ju catcha upp =) Krama om massor, du är bäst!!

2010-01-06 @ 21:40:43
Postat av: elle

Så söta dem är :) Bokhyllan blev jätte fin

2010-01-07 @ 07:54:50
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback