Blir så less..

tjejerna ska ju börja få åka i sittdelen snart, då dom börjar bli för långa för liggdelarna.
Men för att sittdelarna ska kunna sitta ska man dra i ett snöre, men va till babyproffsen å frågade vart det kan ha tagit vägen, så visade hon vart jag skulle öppna å sånt för att hitta det, men tror ni det funkade iaf?

nej det gjorde det inte, för det var en hållare i metall lr något liknande som gått sönder, så även fast jag försökt med allt så funkar bara en att få sittandes :( suck!
Var till babyproffsen av en annan anledning med, det va att allt tryckknappar på sidorna har typ lossnat, så sittdelarna är inte så säker känns de som, men fick nya knappar så jag skulle gå till en skomakare så skulle han kanske kunna fixa det.
Men vad sker om han inte kan det? Och man inte har pengar till en ny vagn? och dom inte kan åka vagn?
Jo det innebär att jag inte kommer kunna gå på promenader,inte ta mig ut till bilen när jag är själv hemma och massa annat.

Jag hoppas då jonathan kan hitta nån lösning.
för pengar till en ny vagn finns inte så..


men om det inte går att fixa och vi måste fixa en ny vagn på någe sätt så skulle jag vilja ha en sådan vagn:



Bilderna är lånad från en annons på Blocket.

http://www.blocket.se/jamtland/Tvillingvagn_Hercules_25595224.htm?ca=5&w=2


Synd bara att den ligger så långt bort om det skulle bli så.. : /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback