Bvc idag..

Jepp, emmelina vägde 6660 och var 61 cm lång ;) och nellie vägde 6800 och va 60,5 cm lång:) 
så dom växer helt enligt kurvan å sånt, det är så bra så!

Men men efter att vi varit där så åkte jag hem till mamma då hon va med mig till bvc jue, så vi åkte ut till byn idag med ;P va ju där hela dagen igår oxå^^
Men skönt att komma hemmifrån ibland :)

Jag och mamma fixade ihop bokhyllan som hon och pappa var å köpte i helgen, det blev hur bra som helst :) verkligen mammas stuk på hyllan ^^


även maja och ina kom och hälsade på ( min kusin med sin mamma )

imorn blir det sälliskap med maria först, sen kommer mormor och sedan när jonathan kommit hem från jobbet ska ja åka å träna.. sen kanske ida ville komma förbi ? :) för det va ju såå längsen ja träffade henne med, men ännu längre sedan jag träffade maria :(
Men imorn så :D


sen får vi se mer va som sker, nu blir det iaf paradise hotel :D


Bye


God Natt och sov gott folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback