Det gick vägen..

Jaa, det gjorde det. Jag ringde och kollade Doptid och nu är det bokat.

27:e feb kl.13:00


I högbo kyrka :) underbart, lite att planera inför det då. och fixa fika å sånt.
Även skicka inbjudningskort och sådant.


Men nu sitter jag och kollar på paradiset, medans dom små somnat, och jonathan spelar NHL 2010, men han kommer snart och gör mig sällskap :)


Även min mobil har kommit tillbaka till valbo igen, så ska dit imorn och hämta den om dom har öppet?
Men hoppas det.. då är det bara å kolla om den funkar då..

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh va kul de blev som du ville =) jag jobbar imon kom å säg hej =) 11-15 =) Krama om

2010-01-05 @ 21:29:26
Postat av: Josephine Westling - Gravid

va mysigt :) härligt att det blev av.

2010-01-06 @ 11:16:16
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Ååh vad kul, Högbo kyrka som är så fiin :D

2010-01-11 @ 22:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback