Egen tid på morgonen

Det är vad jag har nu.. så skönt att kunna sitta och ta det lugnt själv innan dom små vaknar :)
Det var inte meningen att det skulle bli en ensam stund idag, för vaknade av att en bebis skrek, de va emmelina men satte in nappen de va den hon hade tappat, då somnade hon om:P
Så då fick jag min egen tid  :)

Jaja, vad sker idag?
Jo idag ska ja vika tvätten, det blev aldrig av igår.. drar mig för att göra det för det är ju SÅ tråkigt.
Men men, sen blev det inte att köpa träningskort heller för jonathans syster och hennes killes tvätt inte va klar än, men de blir idag istället.. och då kanske ni undrar vrf jag inte kunna köpa träningskort för att deras tvätt inte var klar ?
Jo det är så att jag och Magdalena ska köpa tillsammans så att vi kan träna tillsammans :)


Sen ska ja sitta å pillra med dopkorten med :) har tänkt att designa egna i photoshop och skriva ut.. Lite mer personligt!
Hoppas det blir bra..



Men nu låter det där nere.. nu är de nån som vaknat ska kila..



Älskar min familj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback