Fix fix

Det har blivit lite fix fix här hemma :) tagit bort alla tomtar å sånt nere, så nu är det bara fönstrena kvar :)
Har även vikt tvätt... tråk göra, men det måste fixas..
Även mamma och pappa kom förbi en sväng..


Det blir valbo när jonathan kommit hem, iaf för min del. Har inte hört något av tina så antar att dom inte ska med.

Jag ska iaf dit och köpa:

Fiskmat
Leksak åt bebbarna som dom verkligen tycker om, det har vi fått bevisat hos kusin elliot :)
Sen ska ja köpa en lite födelsedagspresent till bror min.
Ska väl även handla lite mat som behövs.

typ slut här hemma, sen blir det hem och fixa klar nere, bada dom små och sedan träna och äta :)
Hoppas jag verkligen hinner med allt idag, det måste helt enkelt göras så!


Och hinna kolla tv ska ja med göra, kl 22.00 ikväll börjar Paradise Hotel igen, som jag längtat :P haha
förstår inte hur man kan längta efter ett tv-program ?


Jaja, så e de iaf.


Nu ska ja göra något att äta, något snabbt så jag inte är dö hungrig när ja är i valbo, sen äta nå mer stabil mat tillsammans med älskling när ja kommer hem från valbo.


Vi hörs!



Älskar min familj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback