Fullt upp igår

Det va det kan ja lova, dagen började kl halv 8 av att jonathan ringde å sa att våra bebbar låg ute på nätet, och det va massa fel i texten så att jag skulle ringa och ändra det.

Så vi 8 då dom öppnade ringde jag dit, sen satt jag och slappade lite innan dom små vaknade och de gjorde dom vid halv 10.
Sen var det matdax för dom, efter det började jag att fixa lite smått här hemma. Sen plingade det på dörren, då kom bror. Och han lekte med dom små tills det var dags för middags sovtur för dom. Och när dom somnade då så gick bror upp å lade sig på soffan och vilade lite, å jag städade för fullt.. Jag vek tvätt, jag plockade undan, jag diskade de som stod i diskhon, jag dammsög, jag dammade lite och sådant :)
Sen vid halv 1 kom maria :) längesedan jag träffade henne, så det var skoj :) Klippte henne även :P

Och strac efter 1 kom mormor, lr klockan kanske va mer ? haha
Maten var iaf lagomt klart till mormor kom. Det blev lax,potatis och sås :)

mormor och bror åkte kring 3 tiden, jag klippte maria då sen vid strax efter 4 kom jonathan hem, då var det bara att fixa sig för att åka på träning. Men jag hade inge träningskläder som jag passade i, så vi slängde oss i bilen och körde mot stadium. Hade suttt å kollat ut kläder som jag ville ha, så dom blev det!



Det fick det bli, efter att jag köpt det var det dags att gå mot friskis och svettis vid royal och köra gympa. Skit roligt var det :) ett tag där blev det väldigt jobbigt, men körde hårt hela tiden, man blev liksom peppad av varandra för slöade man till så kollade man på dom andra så ville man köra till hårdare igen liksom för att alla andra körde de.. :P
Och det är ju kanon om det blir så, för då bränner det mer och sånt !


Efter att vi tränat så gick vi och solade lite :) gött!


Sedan blev det hemfärd, jag var så trött. Det blev en dusch å lite kvällsfika sen somnade ja, och skönt har jag sovit hela natten med :)

Och ikväll blir det yoga träning halv 8.



Sen får vi se vad som mer sker idag ;P skulle behöva boka in tvättid då sega gavlegårdarna inte kommit å installerat tvättmaskinen än :(
Vill ha tvättmaskin här hemma nu!!! :O
Ja mena det är snart 1 mån sen vi köpte den :O och inte andvänt den nå än :(


Men men!

Nu ska ja käka frukost, gav tjejerna mat för en stund sedan och nu sover dom igen..



Vi hörs! Bye


Min älskade familj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback