Grattis bror på 18års dagen!

Svar till Anonyma kommentaren:

Anonym
om Tripp till valbo..:
vare inte du som skulle sluta uppdatera bloggen så mycket? tycker du har uppdaterat mer änn vanligt idag ja ;P
Svar:
Jo, men igår fick jag lite extra tid över, då små tjejerna va duktiga och somnade vid 9. Och under dagen hittade jag små luckor som jag kunde slänga in några inlägg på :P
Vill kunna uppdatera bloggen mer, så ska försöka.. Men vissa dagar finns det inget att skriva om.. men ska försöka

Jaja,iaf nu är jag i hamrångefjärden hos mamma och pappa :) bror fyller ju som sagt 18år idag.. kan inte tänka mig att han får ränna på krogen å sånt.. han är fortfarande liten i mina ögon..
Men men Ett stort grattis till dig :)

Blir här hela dagen har jag tänkt, ska även ringa samtal om dop idag :) får se om de finns någon tid som blir bra :)
Vill ha i slutet av februari, så hoppas!
Håll tummarna för oss! Annars kanske inte små tjejerna kan ha dopklänningarna som jonathans moster har virkat, och dom är ju bara för fina så skulle vara synd om dom inte kunde ha dom.
Vill så gärna det :)



Men nu ska ja käka frukost med mamma :) vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag håller tummarna gumman, saknar er..<3

2010-01-05 @ 15:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback