Har ingen lust för att blogga..

Det är som borttappat suget efter att blogga.. men jag hoppas det kommer tillbaka snart.

Ont i halsen har jag med, och lite hosta. Hoppas det går över snart.. orkar inte bli sjuk iaf.

Igår var jag  bara hemma, och gjorde ingenting. Jag slappade med dom små hela dagen, sen när jonathan kom hem tog jag mig ett bad :)
Sen badade dom små oxå, och jonathan fixade sig och åkte iväg för att kolla på hockey.. brynäs vann med 4-1 iaf :)

Tjejerna somnade i bra tid med, Nellie somnade strax efter 7 och emmelina somnade strax före kvart i åtta.. :)

Så då blev det en skön slapp kväll vid tv:n ensam för mig :) skönt det med ibland, men hade vela haft min älskling hemma men ikke :P

Idag kanske Tina och Lukas kommer förbi en sväng :) får se^^ men strax efter 3 ska ja åka ner mot stan för att gå på träning med jonathans syster :) undra om det blir en liten solning idag med, va ett tag sen nu. Känner att de kanske skulle behövas:P


Sen blir det mys med familjen ikväll :) och mys med älsklingen vid en film när dom små somnat, om man orkar vara vaken så klart:P har blivir skit dålig på att orka se en hel film.


Imorn blir det träning 10-11 och sedan en prommis till jonathans faster som bor här i sätra, och fika å hälsa på liite :) sen blir det lite dricka tajm med ida och några vänner till henne, sen kanske utgång :) Hoppas på bättre lycka denna gång att jag hinner dansa lite ;p

Sen blir det lugnt ett långt tag fram över, 2 helger i rad är inte acceptabelt för mig :P men vad gör man inte?
Inte så ofta idas vänner från borlänge kommer och både hon och jag kan sammtidigt. Så .. men det ska bli roligt :D
men som sagt så blir det lugnt många helger efter det :P



Nu ska ja plocka lite här hemma å sånt, och nellie ska få sova middag, emmelina sover redan!


Älskar min familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback