Hello

Jag är inte så bloggsugen mer... har annat för mig.. men men.. något inlägg då å då ska ja försöka hinna med:)

Iaf denna helg har varit underbar : )
Det började med en helt underbar nyårsafton, lung och skön..

det blev jättegod mat, både förrätt och varmrätt.. :) Vi spelade lite spel och drack drinkar, jonathan fick stå och mixa jordgubbar mest hela tiden då jag och magdalena ville ha jordgubbsdrinkar.. :P För han gjorde ju dom SÅ goda:D


Det blev ingen efterrätt för alla va så mätta:P så vi orkade inte äta den :P haha!
Men trevligt var det, vid tolvslaget stod vi ute och sa gott nytt år och fick en puss var av våra käresta.. helt underbart<3
Efter ett tag blev det så jävla kallt så vi gick in, och då blev det ostbricka med lite godis å sånt :P hehe

Vid två tiden var det dags för sängen för jag va så sjukt trött då :O

Men det blev en lyckad kväll :)

Sen dagen efter fick vi hem dom små :) längtar så sjukt mkt efter dom när dom är borta så vill ha hem dom så fort som möjligt dagen efter :P
Den dagen bjöd på främmande och sådant, spelade även wii broos.. :) skoj skoj..


Sen på lördagen så var vi hemma bara och fixade, vi tog bort julen på övervåningen och sådant, fixade även fint i vårat sovrum :) tog upp en byrå från barnens rum så dom får mer lekyta sen när dom ska leka :) det blev så bra i vårat rum med den ^^

Sen kom även jonathans mamma och hennes nya hit på kvällen, vi käkade tacos och mös bara.


På söndagen hade jag så sjukt ont i ryggen tills det bara knakade till, så det blev inget städa bort julen nere då, men får bli nu i veckan.. :) idag när jonathan kommit hem kanske :) så man har det klart :)

Så igår åkte vi till sara,sebastian och elliot ( jonathans bror med familj ) och spelade lite tv spel medans dom små sov å sånt, jonathan och sebastian var även iväg för att spela rinkbandy :P

Sen när vi kom hem så var det läggdags för dom små nästan, jag hann träna en sväng innan. Så jonathan fixade med dom medans jag tränade :) så skönt!
Sen sovdags för dom, jonathan duschade och jag vaktade dom små om dom tappade nappen å sånt. Sen hoppade jag i ett bad en snabbis innan det blev sängdags för oss, lr sova å sova gjorde vi inte:P men jonathan spelade NHL2010 och jag låg vid datan, så skönt att ligga ner å ta det lugnt innan man somnar.


Det var helgen som gått de, idag vad sker?
Ska kanske ut till valbo :) får se va som sker. Sen bort med julen när jonathan kommit hem, om jag hinner å sånt.. de e ju de med^^



Men nu ska ja käka något, magen kurrar som bara den.. och dom små håller på att somna för middag nu dom.
Så då får man passa på^^


Vi hörs folket!


Älskar min familj mest av allt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback