Hunnit mkt på 3 timmar ja :P

Jepp, det har jag.. jag har städat upp massa där nere i källaren :) tagit ut allt i de andra rummet som ska slängas, så ska åka med det sen idag har jag tänkt :P
Har målat om skåpet som var där nere, de hade en ful 70tals tapet på dig som hade färgerna

Grön
Orange
Gul
Brun och sedan var det någon mer

Sen målade jag om dörrarna till skåpet, det fick bli i grått som blev kvar från målning av andra delen i källaren.
Sen ska ja måla resten vitt någongång i framtiden, Snart hoppas ja:P hehe
Såg att det fanns 9 liter vit färg för 135kr på öob, och eftersom att det redan är vitt där nere men det bara ska få uppfräschning så passar väl det bra lr ?


Sen har jag satt upp vita gardiner som skärmar av inunder trappen där det står massa bråte lr jag saker som vi ska ha kvar.. ex jul sakerna och sådant..

Har satt ihop en hylla nere där som man kan ha massa tvättillbehör på, har tagit bort dom gamla klädlinerna då dom var slapp. Så ska sätta upp nya.
Har hunnit matat dom små med smakportioner + välling och sedan gjort mat till mig själv, hunnit slappa medans dom små tog en 30 min tupplur ;P trött efter maten :P


Men nu är det full fart på dom igen ;P ska gå å leka med dom nu


Bye


Längtar till 19.30 vill träna :O Längtar som bara den!


Jaja, älskar min familj <3 Vad vore jag utan er ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag längtar med! Har lite träningsvärk i armarna annars mår jag prima från i går :-)

2010-01-13 @ 16:55:10
Postat av: Josephine Westling - Gravid

hihi blommor :P det är nå plast kvistar som står i vaser :P mitt på bordet! :HAHAH

2010-01-13 @ 19:14:16
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Elin

HejHej!

Haft en bra dag än så länge?

2010-01-19 @ 10:12:24
URL: http://fleuree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback