Luncha med ida idag:)

Jepp, det gjorde vi.. dom små sov nästan hela måltiden :P
Vi käkade iaf inne på Roma :) gott var det !
65 kr för dagens lunch och då fick man äta vad man ville typ:P

Efter det så gick vi en snabbis på stan och kollade, sen in i bilen.. skjussade hem ida och sedan blev de så precis när jonathan slutade så hämtade honom då, sen hem och in med allt.
Sen åkte jag och handlade lite på willys.. :)
Sen blev det att jag åkte till återvinningen!

Och när jag kom hem stod det mat på bordet, underbart!

Jonathan är nu på innebandyträning, kommer hem snart. Sen är han hemma till strax innan 9, sen ska han iväg på rinkbandymatch


Men hinner lägga tjejerna med mig innan han ska iväg :) så det är skönt!
När dom lagt sig har jag tänkt att gå ner till källaren och fixa lite, bl.a. med att sätta upp nya tvättlinor och sedan ska jag hänga den tvätt som är nytvättad, sen ska ja köra igång en till maskin om det hinns med :P

Och då är all tvätt tvättad :) då är det bara å vänta på att det torkar sen är det påfyllning för varje dag. Så skönt att ha egen maskin :D



och idag har vi vilodag i träningen,men imorn är det dags igen. Då blir det aerobics :) Sen vilo dag på lördag sen är det ki balans på söndag, sen blir det antingen bas på måndag lr aerobics.. det visar sig :P måste nämligen ha barnvakt om jag ska på bas på måndag. Men mamma skulle kolla upp om hon kunde :)



Kommentarer
Postat av: Josephine Westling - Gravid

härligt med träning. ska börja sen jag med :) hihih

2010-01-14 @ 19:22:08
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback