Min dator är sönder

Därför det inte blivit något inlägg.. men så kan det vara.
Och jonathans data är inte ikopplad som den ska för att det ska gå och sitta vid den :P

Jaja, är hos mamma och pappa nu. Har även varit iväg å tränat på morgonen då mamma var barnvakt:) Skönt att ha träningen klar för idag:)
Men iaf efter det så åkte vi hit och jag började fixa med dopkorten, har nämligen gjort dom själv :) så dom blev lite personliga och så. Dom är klara i utskriften nu, så det är bara tillklippningen och pyntet kvar, sen är dom klar :P
Ska börja med det nu har jag tänkt.


Sen vill jag gratta Håkan Näsman och Tulan till deras Vera, och även Emelie Englund och Håkan Lång till deras Klara :)


Många som blir mor å far nu, skoj :)

Men nu ska ja inte plicka på datan mer, nu blir det dopkortspyntning :D

Kommentarer
Postat av: elle

Hej :) var någon bettan som ringde mig idag om hudvård eller nå sånt för du hade skrivit upp mig :) Kul att prova på så tack hehe.



Hoppas allt är bra :) Kram

2010-01-24 @ 19:35:04
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback