Mkt har hänt här hemma idag :)

Jepp, det började imorse med att jag fixade in tvätten i tvättstugan.. sen väntade jag hemma tills det skulle hängas, hängde upp det.. sedan iväg mot valbo för att hämta min mobil. :) Den funkade.. helt underbart.
Men ändå funderar jag på att köpa en ny.. för 1:- med abonnemang ? vad sägs om det ?

Vore ju bra utifall något händer och så har man inge pengar på mobilen liksom.. det är nästan ett måste..

Så är någon sugen på att köpa en Sony Ericsson w595 i denna färg:




Lägg ett bud så får vi se :P dock är den ju 1 år och 3 mån.. + att den varit in på lagning nyligen..
men de bytte ut knappsats,display och uppgraderade mjukvaran och lite till, så den är i kanon skick. Och jag har tappat den i golvet max 2 ggr på detta år jag haft den.
Så den är i väldigt fint skick med :)


Jag kan tänka mig ca 1000 kronor för den, den kostar ju 1800-2100 i butik så :P

men som sagt lägg ett bud om du är sugen ;)

Sen så när jag gjort det så åkte ja en snabbis till dollar store för att köpa dom där änglarna :) och dom fanns kvar, vilken tur va ?
Sen när ja kom hem så började vi fixa, jag gick först och hämtade tvätten som varit på tork då. Sen fixades det massa här hemma, fixat i tjejernas rum städat en massa.. så skönt att få fixat


Men nu ska ja hoppa in i duschen.. vi hörs!



Bye



Min familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback