Onsdag

Det är de idag, och min älskling är ledig från jobbet :) Skönt!

Så idag står detta på listan :

Städa bort julen helt det innebär damma,dammsuga,skura m.m
Fixa i tjejernas rum så att det blir fint
Vika tvätt
Tvätta ännu mer
Hämta min mobil på Elgiganten
Funderar även på att åka till dollar store å köpa mer fina änglar till tjejernas bokhylla :) innan dom tar slut:O

Sen kommer jag inte på mer som sker idag, det finns att göra som sagt^^

Ska snart gå och fixa mig å gå mot tvättstugan, sen åker jag iväg mot valbo. Men det öppnar ju 11 så får vänta lite på att åka efter att jag lagt in tvätten. Eftersom tvättiden startar 10.00


Men nu ska ja käka en snabb frukost :)

Vi hörs!



Älskar min familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback