Snart iväg å köpa kort :)

Snart iväg å köpa träningskort, ska bli så skönt :)
Sen får vi se om det blir en tripp till valbo om magdalena vill;P ska kolla på mobil ;)

Min bror ska köpa min mobil. så det blir kanon.. :)

Idag har min bror varit här, när han åkte så städade jag upp lite grann, ska fortsätta snart.. Men snart kommer dom så då blir det att åka iväg :)

Dom små har nyss vaknat nere på golvet :) dom ligger på filten där å myser med sina snuttisar då dom är lite seg när dom vaknat :P men dom har kommit åt bebygymmet så det går för fullt där nere, är ganska less på låten men kan ju inte gå å stänga av det för att då får dom ju inte roligt.. så den får gå^^


Jaja, ikväll blir det wii kväll :) dom små somnar ju vid 9 ändå så.. så ska vi spela lite efter det.. :) får se om vi äter något gått med.. dock inge pizza lr liknande utan något hemlagat :)
Är iaf vad jag hoppas på :P för pizza å sånt är inte bra för min start på viktminskningen :P

Men näe nu ska ja gå å fixa här hemma lite :)

Kommentarer
Postat av: Maria Horn

ja, åker iväg imorgon till uppsala och kommer hem på söndag, men på tisdag som kommer är jag ledig :) så då skulle jag kunna pallra mig in till stan och leka med er, saknar jag ocskå ju ! :)

2010-01-08 @ 17:37:07
URL: http://mariahornn.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättefin design!

2010-01-09 @ 12:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback