tillbaka...

då jonathan kopplat in sin dator, min vägrar ju att funka och jonathans jobbdata vill inte få igång internet, så  då fick jag helt enkelt vänta tills detta skedde, och nu är det gjort. NU sitter jag i en kall källare och kollar runt på sälen resor.
Får se hur det blir.. de e prat om att åka till sälen lr något ställe å åka lite skidor å sånt, men det jobbiga i detta är ju då att dom små måste vara borta från oss hela 4 dagar då vi tänkt åka på en weekend.. hur ska jag klara det ? :O klarar ju knappt att lämna dom 1 natt :P hehe

Men sammtidigt skulle det vara skönt att komma iväg lite, dom är ju för små att ta med sig så.


Jaja, det som hänt sedan sist är väl inte så mkt.. shoppat massa till dom små :) alltid lika skoj :) det blevk läder i 68-74 så att dom har lite tills dom ska börja andvända de :P dom har ju 56-62 än:P

Har umgåtts med Ida, tränat med magdalena. Och till alla er som undrar vart vi tränar så gör vi det på friskis och svettis.
Olika pass:) vi tänkte pröva på spinning på onsdag:) skoj skoj!
Jag tycker själv att jag gått ner lite i vikt, men vet inte om vågen vill hålla med riktigt på det, men vadå? jag omvandlar fettet till muskler och muskler väger mer än fett så det är egentligen midje måttet man ska gå efter och kolla om man tappat något runt där.. och det tror jag då det är lättare att få på sig vissa kläder än de va förr:P^^

Har ju inte ätit speiellt mkt godis sen nyår, jag har käkat en trillingnöt ur aladdin ask och lite glass till frukt men då har det varit lördagar jag gjort det på :P  och har inte ätit nån skräpmat heller, och äter nyttigt bröd till frukost och massa frukt om dagarna :D
Så jag hoppas magen ska vara borta till sommaren :)


Sen har jag hunnti varit ut och roat mig lite oxå.. var ut i lördags, men hann inte in på krogen då jag frös nå enormt om mina fötter å precis när jag får komma in och fötterna börjar kännas då kommer någon och kliver på min ena fot, så då åkte jag hem..
Var ut i lördags :P och jonathan hade grabbarna här som kollade på hockey sen dracck dsom å sånt sen var det krogen för dom men jonathan skippade det, lr han åkte med ner på stan men sen var det sån lång kö så då åkte han hem igen ;P Hehe


Bebbarna var hos mormor och morfar och hälsade på lite ^^


Sen igår blev det bara slapp men på kvällen var det dags för träning ;P så jag och magdalena åkte iväg och tränade, men det var en skön träning. ki balans heter det så det var inte så mkt styrka i det.. Utan mer avslappning och balans övningar. Skit skönt att avsluta en dag då man inte mått skit bra med :) helt underbart.. somnade som en stock på kvällen iaf.


Och idag fyller min kära far 49 år.. Grattis till dig! :)
vi ska ut dit och hälsa på, får se när vi åker dit :P  men dom små lär på lite mat och ja ska byta om å sånt :P



Det var väl de som hänt ^^
skriver nog senare, ska försöka få fart på bloggen igen nu när jag har data:)


Bye


Min älskade familj <3 Älskar er mest av allt!

Kommentarer
Postat av: Josephine Westling - Gravid

härligt att dom fortfarande kan ha dom storlekarna ;) eftersom dom va så små från början :)



jag ärver gärna kläder (A) till min lilla bebis!



pussiiss miss you

2010-01-25 @ 17:12:10
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback