Jobb jobb jobb

Det har hänt senaste tiden som jag skrev i inlägget för snart en vecka sedan :O Var ledig i tisdags men dagen umgicks jag med min underbara familj :) vi skulle till stranden men det var inge vidare väder så vi gick ut och gick i typ 2 timmar ? tog med oss fika så satte oss på en gräsplätt å fikade lite .. myspys!
Jaja skulle vara ledig på onsdagen med men fick jobba :) 8-14, sen hem och fixade mig lite sen kom farmor och faster min hit och hälsade på :)
Sen efter att dom åkt så grillade vi och käkade sen bar det iväg ner på stan för mig och små tjejerna ner på sommarkväll.. men det var inget vidare :( dock trevligt att träffa älsklings maria :D men eftersom dom små somnade på vägen ner och sedan vaknade för mat så ville dom inte somna om så jag begav mig hem igen vid 9 ca.
Kom hem och dom somnade på stört, och jonathan och hans syster och hennes kille satt nere i källaren och kollade fotboll på projektorn.
Så gick ner dit och sällskapade ett tag ;P

Aja, nu på morgonen har jag bakat sockerkaka och chokladsnittar och scones :) nu sitter jag här ensam hemma då dom andra åkt till stranden och jag ska hoppa in i duschen nu och sedan iväg till jobbet.
jobbar 14-19.30 idag. sen jobbar jag 8-14 imorn sen ska vi hem till jonathans pappa på födelsedags fika/grillning eller vad dom sa :) han fyller år imorn så.. sen jobbar jag även 11-15 på lördag sen åker vi ut till mamma och pappa på eftermiddagen :)
Sen jobbar jag även söndagen med, blir mkt jobba nu.. :) sen är jag ledig på måndag. Sen jobb 4 dagar sen ledig 1 dag ;P

Aja nu måste ja in i duschen så jag hinner äta å fixa mig innan cyklingen till jobbet..


bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback