Å vädret håller i sig :(

Fan vad tråkigt det är med sådant väder :( Man kan liksom inte göra så mkt, man blir heller inte sugen på att göra något.
Jaja, jag hade skit skoj i lördags :)
Men det fick man ju sota rejält för i söndags, fyfarao vad jag mådde dåligt :( Bläää! Men de blev nog en eller två för mkt på krogen ;P

Iaf så kom bästa steffi och hämtade mig och jonathan på söndagen och vi åkte ut mot mamma och pappa, tiden bara rann iväg. Och vips så va klockan halv 10 :P men barnen sov som stockar sen 7, och jonathan ville kolla på fotbollen så det blev att vi sov kvar annars hade vi kommit hem så sent :P
Men de gjorde inte oss något!

Sen åkte vi hem igår vid 1-2 tiden, kom hem duschade och fixade lite sen iväg till ikea för att köpa väggskenor som vi ska sätta i tvättstugan så ja kan få en liten hyllplan att vika tvätt på å sånt :)
Var där med jonathans syster och hennes kille.
Sen bar det hemmåt då  dom små skulle käka kvällsmål och sedan sova ;P

Efter att dom somna så lyckades vi göra skit goda makaroner, har nog inte ätit sånna på 100 år ;P haha med köttbullar till ;P
Sen var jag så trött och sliten fortfarande sen lördagen,så gick o lade mig med datan i sängen och kollade på unga mödrar på datan.

Sen somnade jag, hade även sovmorgon idag men fick man de ?
Klockan 8 kom jonathan in med emmelina i sovrummet.. å sen kunde man inte somna om :(

Men de va bara att gå upp å vi har hunnit med skit mkt idag. Skönt :)

Sitter och tar det lite lugnt nu för att sedan fortsätta, sen kommer jonathans pappa och hjälper oss att skruva upp hyllor ;)
Så snart är min efterlängtade fina tvättstuga klar :) wiie!

Imorn blir det inte så mkt vad jag vet, ner på bvc för 10 månaders koll och sedan en cykel tur för hela famijen :) hoppas på att det inte regnar :(
Någon dag ska vi hälsa på jossan och sebastian med, deras lilla vira  :) träffade dom en snabbis på Ikea igår.
Så söt hon va, å så liten. Men tänk att våra va ännu mindre :O man fattar inte ojoj :P

Jaja sen på torsdag blir det inte heller så mkt, men fredag är det full packat. Tänkt att vi ska åka å storhandla då + åka till furuvik, hoppas bara att vädret är fint :)

Jo just ja, på torsdag ska jonathan köra åt sin bror som ska ha svensexa för en polare. Så jonathan ska köra dom hela dagen sen kanske vara med dom på kvällen och dricka å mojs, så får se vad ja hittar på:P


Jaja nu ska ja vila lite innan ja sätter fart igen ;P


Kommentarer
Postat av: lina

du är ju alltid välkommen på fika eller nått här om du vill de :)

2010-06-15 @ 17:20:57
URL: http://honlinakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback