Då var den dagen över

Då var midsommar över för detta år då. Vi hade iaf jättemysigt :)
Började med att vi åt sill och potatis och massa annat gott vid 12 tiden, sen jordgubbar och grädde efter de :) sen for vi ut mot högbo, mysigt men sjukt mkt folk. Vilken kö när man kom :o
Jaja vi fikade mina kakor/pajer som jag gjort där ute med vaniljsås. Mmmm så gott!

Sen åkte vi mot stackbo efter det, vi satt och käkade chips och jordnötter och dom drack jag tog mig en cola och loka ja ;P haha
Sen började det med grillningen och god mat var det med :) Super! Efteråt blev det även massa god kladdkaka :)
Sen massa lekar på det, 5 kamp. Självklart vann det lag jag var med i :) fick tillhöra sundkvist lag ;P jag hade mest med sunkvist att göra av alla som va där ;P eftersom ja har två små som heter sundkvist i efternamn :P

Jaja nog om det, vi åkte hem vi kvart över 12 för dom små vaknade till hela tiden och sånt, så vi åkte hem för att dom skulle få somna in ordentligt, men hade gärna stannat längre men men man måste tänka på dom små med ;P
Det blir förhoppningsvis fler gånger under sommaren som man kan hitta på saker :)

Nu är det dags för lite frukost här hemma ;P

Bye!


Älskar min familj så himla mkt vad skulle jag göra utan er ? <3
Alltid vid eran sida och ni vid min <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback