Fredag och det är barnbidrag ;P

Japp och som jag trodde så blir det inge furuvik idag, det är tråk väder :(
Hoppas på bättre väder nästa vecka :) sen veckan efter börjar jag ju jobba så då blir det lite mer ont om tid att åka dit ;P

Hade skrivit ett ap långt inlägg igår, men det försvann.. suck! Orkade inte skriva om så därför fick det bli tomt igår kväll ;P
Igår var jag iaf hos mamma och pappa hela dagen, åkte hem vid halv 7 för att hämta jonathan i stan och sedan köra han vidare till gänget som varit på svensexa, han hade blivit inbjuden på grillat och några öl av dom :)
Så när ja släppt av honom så åkte vi tre hem och dom små sov på engång, jag började sätta upp bården på toan nere, det blev bra :) förutom under fönstret men det är inget man lägger så stor skillnad till :P haha

Sen skulle jag försöka sätta upp spiraltråden på min arbetsbänk nere i tvättstugan så jag kan hänga ett skynke där, men lyckades inte :P så gick upp och satt lite vid denna dumburk sedan blev det ett bad.
Sen unga mödrar på datan i sängen :)

Jonathan kom hem och så sa han gissa vad klockan är ?
Och jag sa typ tre kanske ? för det kändes som jag hade sovit skit länge, men klockan va bara 11 så ja hade bara sovit ca 30-45 min :P lite skönt när man hade hela natten kvar då :D

Dom små vaknade 06.20 idag, rätt okey tid :) så dom fick lite mat och sedan lekte vi lite, och nu ligger dom och sover igen.
Jag har lagt in tvätten där den ska och nu sitter jag och tar det lugnt. Man måste passa på medans man kan :)


Snart är det gröt dax för dom små och tänkte försöka få upp jonathan med :P För min mage kurrar men det är ju så tråkigt att äta själv.
Sen  ska vi iväg och handla, blöjor och mat :P sen en present åt jonathans mamma med.Hon fyllde i onsdags men vi ska dit på söndag :)


Jaja, nu ska ja gå in och väcka Jonathan mysa lite innan dom små vaknar till igen :)


Jag bara älskar mitt liv som mamma och sambo :) och det gör det ju inte mindre bra med att man har världens bästa sambo och barn :D Jag älskar det! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback