Fyllt år och grejs..

Det har vi hunnit med, fyllde nämligen 21 år igår ;P
Tack för alla gratulationer :D
Som ni såg i ett utav de tidigare inläggen i veckan så firade vi mig  i söndags för släkt.. men igår kom de lite vänner :) gjorde en liten tårta och sen var det fikabröd kvar sen i söndags.. :)

Jaja jag fick en jättefin brika från interiörhörnan av emelie och ett jättefint hjärta som de stod lycka på + en love tavla med hängade hjärtan ner med tavlor i:) vet inte hur ja ska förklara.
Tackar!
Fick även ett jättefint fat med ljus på av steffi :) sen fick jag en bukett blommor av tina och lukas :) med jättefin :D
Så min dag blev hel lyckad, saker som jag inte alls räknat med att få. Så jag är lycklig :)

Sen blev det inte så mkt mer igår ;P bara massa fikande ^^

Idag så mådde ja lite dåligt på förmiddagen, trött och hungrig.. men efter lite frukost och ett varmt bad blev det bättre :) Vi åkte sedan vidare på emelies student :) hon fick ju en klocka i 20års present som även var studentpresent :P men fick en champange och en ros runt halsen idag :)


Vi fick lite kycklingsallad och tårta hos henne sen :)

Efter det åkte vi hem och dom små sov ett tag och vi slappade, men sen började vi städa och dom små har krypt efter dammsugaren så mkt :P men ändå emmelina hon blir lite rädd för den men ger sig inte ;P utan hon ska vara nära den :P haha så söt!


Aja, imorn ska vi först på match i viken sen fika hos jonathans mamma sen vidare in till stan lämna av jonathan, sen ut mot mamma och pappa. ska nog på familjedagen på vifors om vädret tillåter, sen blir det fix fix inför kvällen som tillbringas med massa gott folk och lite gott dricka :)
Jonathan btw ska till sthlm och kolla på KIZZ lite lyx :O vill med!

Men säger inte nej mot en barnfri kväll och få vara med lite gamla vänner speciellt steffi för våra kvällar är oslagbara, så skoj som vi haft ojoj :P haha
ser fram emot dagen imorn, mamma och pappa ska ha barnen :)


Men nu ska ner och städa, har bara städa ena delen av huset/lägenheten ;P kalla det va ni vill ^^


Sen är det lägg dags för dom små och vi ska nog grilla, sen kanske de blir tårta från igår i efterrätt sen funderar jag även på om man ska mysa med tända ljus ikväll :D

 

jaja vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback