Grattis!

Till min vän Jossan och Hennes sambo Sebastian som äntligen fick sin efterlängtade bebis :)

Annars så har det inte skett jätte mycket här, vi va på kalas i tisdags (igår) och sedan sov vi kvar hos mamma. Hon tog bebisarna över natten och morgonen :) så jonathan iaf fick sovmorgon, men jag hade bestämt mig för att kolla på majas skolavslutning.
Så jag klev upp 8 och käkade frukost sedan åkte vi, de sjöng väldigt bra :)

Dock synd att inte avslutningarna va som när jag var liten :( dom hade plockat bort prästens tal och psalmen :( för att det inte får vara nå religösa inslag i avslutningarna, men de är som det är. Men blev lite tråkigt :(

Jaja, efter att vi varit där så åkte jag och mamma med bebisarna till Ikea för att köpa nya tallrikar och bestick :D sen vidare mot biltema för att köpa cykelhjälmar till dom små.
Sen till byggmax och skulle köpa en hyllplan som ja skulle ha nere i källaren men den fick inte plats så får åka dit å köpa nån annan dag ;P
Sen åkte vi till rusta för att köpa konsoller, men de lär ja åka tillbaka med för måste ha större ;P eller jag får byta dom :P

Sen har vi skruvat och grejjat här hemma :) och även grillat:) gott gott !

Men nu ska vi åka och lämna jonathans pappa ;P bye

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till thindra

okej :) vet du vad den kostar oxå lr? :)

2010-06-10 @ 10:05:29
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback