Jobb jobb jobb...

Det är det som händer här hos mig nu medans dom små är hemma med jonathan :) Jag har jobbat 14-19.30 i två dagar nu, och ska även det idag sen imorn skulle jag varit ledig, men folk fattas på jobbet så hoppas in 8-14. Och efter det ska vi på furuvik :)
Sen efter det bär det av mot mamma och pappa i byn för vi ska lämna bilen på service där ute 7 på fredag morgon, men mamma och pappa är inte hemma så får huset för oss själva ;P haha

Men jag börjar jobba 14 igen så vi blir inte där så länge.

Så kör 14-19.30 på fredag med sen jobbar jag även helgen 9.30-16.30 på lör och 10.30-16.30 på söndag. har tänkt att vi ska till ockelbomarknad någon av dagarna med, får se om de blir lördagen efter jobbet :)

Måste bara skriva att både emmelina och nellie kan ställa sig upp själva nu :) och kryper riktigt fort, men går med gåvagn så snart kommer det, dom börjar få in stabiliteten bättre å bättre för varje dag ;P
Förstå att det snart är ett år sedan dom föddes.. det är sjukt vad tiden går, men jag älskar min familj mer och mer för varje dag <3

Så himla glad för att det är just dom jag har :) <3

aja, nu ska vi ner och käka gröt här... gott!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback