Lördag och vi gjorde mkt igår

Japp, jag åkte och handlade mat och sådant vid 10 igår. Sen när jag kom hem var magdalena och per-erik här ( jonathans syrra och hennes kille ) vi käkade frallor och sedan blev det jordgubbar och grädde :) Skit gott!

Sen när dom åkte så gick vi ner i källaren och fixade så jag kunde sätta upp mina skynken vid tvättmaskinen och sådant.. kommer bild sen :)
Sen gick vi upp och satt och tittade lite på fotboll, men sen fick jag nå ryck å började städa + putsa fönster så nu är det bara 2 fönster kvar och dom ska jag göra idag, förövrigt så städade vi klart allt igår :)
Var även ut och gick när dom små somnat :) var ute i 55 min ;P

Idag ska vi till sandviken och kolla när jonathan spelar match sedan blir det hem och fixa kanske ta dom fönster som är kvar och sedan ska ja tvätta lite och dyligt. Sånt som alltid behövs:P

Sen får vi se vad dagen mer bjuder på, kanske införskaffa oss present till jonathans mamma som vi ska och fira imorn ;P

det visar sig :) jaja nu ska vi ner å äta lite gröt och sånt :) bye!


Kommentarer
Postat av: mikki

Men hur gamla är är sötnosarna nu då ?=)

2010-06-19 @ 20:50:17
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback