Måndag ny vecka nya tag :)

Idag är det måndag och snart midsommar, gud vad tiden går fort. Om mindre än 2 månader så är små tjejerna 1 år :O gud alltså! Ett helt år har redan gått snart. Tiden springer ifrån än.

Jaja nog om de, idag fyller min kära vän Ida år :) Grattis på dig!
Hon kanske skulle ner till b-skogen så kanske tar cykeln ner med bebisarna om hon  skulle dit :)
Annars vet jag inte vad som sker idag, det visar sig helt enkelt!

Idag hade jag sovmorgon och dom små passade på att kliva upp lite extra tidigt så jonathan fick gå upp kl halv 5. Men sen kom han och lade sig när dom små sov, och han sover än. Sovit dåligt inatt han, snällt av han att gå upp ändå fast han sovit dåligt :) min sötnos!


Nu sitter dom små och leker nedanför mina fötter ;P dom älskar fötter sitter å drar och kittlar än ;P haha

Nu är det strax dags för lite frukost medans dom små ska äta lite :) deras lunch blir ju redan vid 11 idag eftersom att dom vaknade så tidigt. Men men så får det bli :P


NU ska vi kila, bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va bra att dom vaknar tidigt. Pappan är väl föräldrarledig eller hur? Då får man vara beredd på allt. Kram gammelfarmor

2010-06-21 @ 19:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback