Vad har skett ?

Jo, det fina vädret har gjort att man inte suttit inne så mkt. + att jonathan gått på semester 1 månad 28 maj - 28 juni, sedan har han pappledigt till 28 aug :) så han är hemma hela sommaren, det gör oxå att man inte sitter så mkt vid datan. Vill ju hellre umgås med familjen.

Sen har jag även jobbat lite.. prova på dagar ;P så att man kommer igång med kassan igen och sådant till sommarjobbet ;P börjar jobba 28:de juni :) gött!

Dollar store i gävle för er som undrar ;P

Jaja, sen har vi även hunnit med att fira mig (fyller på torsdag) men eftersom typ alla jobbar på vardagarna så blev det lättare att ta de en dag då alla brukar vara ledig, så vi firade mig i söndags på national dagen. För i helgen kan inte vi, eller visst vi kan men då hade inte jonathan varit hemma.. lite trist :P han ska nämligen på kizz i sthlm :O lite avis då! hmm..

jaja har även hunnit hjälpa jonathans mamma och flytta, och varit till lager 157, hmm vad har vi mer gjort ?
Finns massa att rabla upp :P men ahh


Iaf fick jag detta i present :




Sen hittar jag inte bild på resten ;P det är solmadrasser, perfekt att ta med på stranden och sedan en kylväska till de. Sen fick jag en väska och blommor med :) sen pengar :)

Utmärkt!
Nu är det bara hjälmar till dom små som fattas innan vi kan ta en tur med cyklen :D
Det inköps snart!


Men nu ska ja ta och göra lite annat innan dom små vaknar igen, sen kanske väcka jonathan vid halv 9 så vi kan käka frukost och sedan åka på kalas :)

Min lilla kusin Alva fyller 5 år idag, Grattis tjejen!


Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Fast vad ska jag göra åt det nu, sälja Viggo?? :)



Att inte sova om nättera är jag van vid. Eftersom Milton inte börjde sova på nätterna förän 2-3 veckor innan Viggo föddes. Så i ganska precis 7 veckor har jag fått vettig sömn..



I vilket fall, tidiga mornar å få timmr sömn hör till, visst, men för den delen är det inte ok och mer eller mindre lär det gå att ändra barnens betende :)



Förövrigt, jättesöta töser du har! :)

2010-06-08 @ 08:33:28
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: venna

vart är den där cykelvagnen köpt? och vad kostar den? har letat sån länge men tkr dom är så hemskt dyra :P Men praktiskt att ha =)

2010-06-08 @ 14:13:48
URL: http://venna.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till thindra

åå jag vill oxå ha en sån där cykelvagn ;D

grattis i förskott :)

2010-06-09 @ 21:19:07
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback