10 mars var igår

Och våra små tjejer blev hela 7 månader:O gud så fort tiden går!
Den dagen tillbringade vi iaf först på babysång med Tina :) sen for vi hem till mormor å morfar .. skulle även pröva pjäxor till fjällen hos min morbror å hans tjej.. och dom satt utmärkt så nu har man hela utrustningen till fjällenresan :)

Idag vet jag inte vad som sker, ska väl städa lite smått.. ser ut som någon släptt än bomb här hemma tycker jag fast det inte är så stökigt men klarar inte av något som ligger å skitar ner mer.. ska ha fint omkring mig för att jag ska trivas.

Skulle även byta till lite vårigare gardiner idag.. och då hände något som man inte vill ska hända.. ena gardinstången åkte rakt ner på blombrädan, så lampan och två krukor gick sönder, men ena krukan gick bara sönder lite så den gick att fixa till.. men så typsigt mig, klumpig som jag är.. jaja! Men det blev bra iaf :)

Men nu ska ja sätta mig å kolla på andra avenyn som ja missade igår, passa på medans dom små sover :) 

Bye!


Kommentarer
Postat av: Josephine Westling - Gravid

gud va tiden går fort

2010-03-11 @ 12:22:18
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback