Dom små sover middag

Dom har precis somnat och jag har lite tid själv.
Då passar man på å kolla runt här på burken å så.

Idag ska vi hem till min mamma å hämta henne sen ska hon vara barnvakt en sväng när jag ska ner på massage på stan och jonathan jobbar och ska sedan på hockey.
Det ska bli så skönt med massage.. :D
Fick de av min underbara sambo i alla hjärtans dag present :) behövs verkligen!

Jaja annars vet jag inte så mkt mer som sker idag..

Har även fått ett par skor av mamma å pappa :) vi beställde dom igår när jag var där^^

 (bilden är klickbar)

De va på rea på junkyard.. :) 500 nu och 999 förr.. gillade dom starkt.. + att man kan ha dom både uppe mot benen å nervikt så där med snyggt typ på insidan :) hihi


Och nu är det inte långt kvar till fjällen heller :) gud va de ska bli skönt att komma iväg en stund.. det räcker med bara några dagar tycker jag.. visst det kommer bli jobbigt att inte ha dom små med.. men ändå skönt att få rå om sig själv tycker jag :)

Men men nog om det.. ska nog fixa lite frukost nu.. har inte hunnit äta den än.. fy på mig :P brukar ju annars äta den vid 7-8 men idag vaknade ju dom små vid 7 så då blir det lite fel i rutinerna.. inte så att man går upp å äter å sånt utan man passar på å sova när man ändå får :)

Men vi hörs.. ska försöka bli duktig på uppdate igen :)


Pusshejs



Älskar min underbara familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback