Fredag

och veckorna bara rusar förbi, men skönt med helg :) då får man ha hela famijen hemma!
inte för att vi kommer umgås så mkt denna helg kanske:P jonathan ska ut med grabbarna imorn och jag ska troligtvis träffa min gamla klasskompis i hedesunda, så ska dit imorn på dagen är det tänkt iaf... tänkte slänga iväg ett sms till henne senare å kolla om hon kommer hem. För hon sa de förra helgen iaf  :P


Idag har jag plockat lite här hemma å fixat, gjort ordning i skåpen som sett förjävliga ut.. usch! Men nu är det bättre iaf :) man hinner mkt när man går upp tidigt!
Hunnit varit vaken i snart 6 timmar redan :O haha!

Sen kl 5 idag är det medel pass på fjärran som står på listan :) skönt att träna!
Och ikväll blir det väl mys med familjen vid tv och sånt, dock lägger dom små sig ju vid 7 men ändå. Innebär mystid med älskling vid tv :D
Morötter å dip kanske ?

Det visar sig, nu ska ja sätta mig å fixa lite med Annas design på bloggen, ska hjälpa henne :) får passa på när dom små sover!

Bye


Älskar min familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback