Helgen och måndag!

Ja i lördags var jag ju ut, det var skit roligt :) även fast folket kom sent så hann vi dricka oss lagomt runda å prata å dansa lite ;P hehe
sen ut på krogen skit skoj :) dansade så jag hade sjukt ont dagen efter :P ^^

Sen på söndag vaknde jag halv 8, drog mig in i duschen fixade mig och gick ner mot stan, åkte med bussen ut till mamma å pappa :) sen var jag där hela dagen.
Kom hem å lade dom små, käkade tacos och kolla på wipe out!

Sen sängen för min del, jag va så grymt trött ^^


Och igår gick jag och bebbarnan er på stan sen vidare till jossan å fira henne lite, hon blev ju 21 år igår :)
Sen ner på stan med henne å luncha med hennes kille å sånt :) sen slutade jonathan så då gick vi hem, hur skönt som helst!
När vi kom hem ville dom små ha mat, och sedan vi :) det blev lugnt här hemma igår.. vilket var skönt ;)

Sen idag vaknade vi kvart i 6 och jag var inte pigg :P men de var emmelina :P haha
men fått rätt mkt gjort ändå fast jag inte varit pigg, plockat här hemma så nu ska det dammas å grejas, sen har jag vit all tvätt å lagt in och diskat det som fanns att diska, och även grejat lite mer å hunnit tagit de lugnt där mellan också!

Nu ska ja gå upp å fixa lite mer och fixa litek käk, snart vaknar dom små med och vill ha mat :)
Vi hörs!


Svar till Sandrah:

jag har inte nå jättenya kort på dom, då kameran dött å jag hittar inte batteriladdaren, men ska leta :) och min mobil känner inte datan av så kan inte lägga in korten därifrån heller. men ska leta så kommer det kort :D


Älskar min familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback