Hemma hos mor å far

Det är jag nu, har ramlat å gjort illa foten igår så är här å får lite hjälp om det skulle behövas, men jag klarar det ganska bra ändå. Eftersom att jag inte behöver hoppa på kryckor som tur är.

Jaja, igår var det fullt upp.. lr vi hade typ inget planerat först.. men sen kom jag på att min farmor skulle komma å säga hejdå innan hon åkte tillbaka till cypern, sen kom även min bror.. då jag kom på att v i skulle ta svin sprutan på dom små. Och det gick kanon.. inte en ända lite symptom har dom fått.. dom skrek inte heller något vid sticket :)

Våra tjejer är så duktiga :) !

Sen byggde jag även ihop hyllan som jag köpte för pengarna vi fick på dopet.. det blidde en sådan här:



Och fyra lådor.. så vi har varannan öppen å varannan med låda.. å deras leksaker där i :)

Det blev väldigt bra de!


Kom på en sak som jag skulle vilja ha hjälp med.. vad tycker ni jag ska göra?

Ska jag bara toppa mitt hår å låta det vara.. och kanske färga nå ljusare  eller ska ja klippa det nackkort med längre i fram.. ni vet sån där mordern frisyr ;P  Är så less på att håret är slitet å sånt... även en skön frilla när man har små barn :)
Vad tycker ni? Hjälp mig!


Men nu ska ja göra så att nellie somnar en sväng hon är så trött :P


Vi hörs folket! Pusshejs


Älskar min familj mer och mer för varje dag<3

Kommentarer
Postat av: d e s s l i k e s .com - high heels gives you a better view. d

Snyggt med sån frisyr, kort bak och långt fram - tror du skulle passa i det :) Fast tror man måste fixa mycket med det om det ska vara snyggt, platta och använda produkter alltså ingen "gå upp ur sängen och har snygg frilla" frilla hah :P Men jag tycker definitivt att du ska köra på det ;D

2010-03-03 @ 22:22:12
URL: http://desslikes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback