Lördag!

Det är va de e idag, och kanon väder är det också.
men dock inte hunnit ut nå i det än. Men har altandörren öppen så man får in lite ny skön luft iaf :)

Idag fick jag mig lite sovmorgon, jonathan tog bebbarna vid 6 då dom vaknade. Men vid 8 kunde inte ja sova mer, då resten av familjen somnade om ;P gick ner hit till datan och fixade med Annas blogg :)
så nu är det klart, tror ja iaf;P får se vad hon säger^^


Sen efter det så gick jag upp och gjorde storkok av torsk och potatis till dom små som vi bara kunde frysa in sen :)tänkte även göra köttfärssås utan kryddor och pasta nån dag å frysa in ;P


jaja nog om de, ska börja fixa här hemma snart, kanske kommer lite folk hit å dricker lite ikväll då vi har fixat barnvakt och joanthan har åkt. Han är i s-viken å firar seger med grabbarna som jag tidigare skrev.
Så får se vad det blir, mamma kommer iaf hit å hämtar dom senare :)
så ska väl städa upp lite å fixa mig ;P hihi!

Vi hörs folket =)



Älskar min familj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback