Onsdag!

idag ska jag och steffi ut å gå lite med vagnen :) skönt när det är sol. ska möta henne vid konsum eken typ vid 11 :) gött! Då dom små ska sova igen och dom även är ny ätna :)

Sen kommer bror hit vid 2 tiden! han ville komma å hälsa på lite, vi ska även med han till hemlingby med skolan hans på fredag förmiddag.. skoj att göra något annat än att bara sitta hemma :)

Vet inte alls vad som sker mer idag, kanske blir ett träningspass ikväll!

Imorn ska jag ut till öppna förskolan i bergby, massa mammor och sina barn som kommer dit, ska bli skoj :)
Sen ska vi fira mormor då hon fyller år imorn, sen ska jag även hinna tvätta bilen har jag tänkt, det behövs.. så skitig den är alltså, både inne och ute :P

jaja nog om det, funderar på å gå å baka lite chokladbollar nu ;P sen är det dags för mat till dom små sen ut på prommis i det härliga vår vädret :D


Vi hörs!


Älskar min familj <3

Kommentarer
Postat av: sara

söt blogg :)

2010-03-17 @ 09:36:34
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback