Träning idag

Idag skaj ag och magdalena träna, får se hur de går med min fot.. men ska ha mitt fotskydd på mig så då borde det gå bra :)

Sen hakar hon på hem hit då P-e jobbar.. så han kommer hit vi 10 och hämtar henne :) får se va vi hittar på då.. kanske let´s dance å nå god mat ? Skulle inte sitta helt fel de inte:P

Dom små ligger i babysittrarna här vid mig nu.. dom börjar bli lite stora för att ligga i dom.. men dom tycker de e skoj för dom leker mer med saker ovanför nu än vad dom gjorde förut.. å skrattar å jollrar :) låter så mysigt!

Vad sker mer idag? Inte en aning.. kanske städa upp lite.. jaja får se.. just nu så ska ja leka med dom små :P


hejs


Älskar min familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback