5 dagar sen:O

Kändes som att jag skrev för 3 dagar sedan men ikke :P

Skärpning sandra, jaja jag ska försöka dra ihop något mer i denna blogg :) men är ju hellre med min familj än att sitta vid datan.
Jaja, vad har hänt sen dess då ?

Jo jag var i bergby i torsdag på barntimman :) mkt barn det var där.. :P
Sen efter det så åkte vi och käkade på kondis, en sallad blev det.
Sen hem till micke och ina, satt i solen :) gud så skönt det var!

Vid halv 4 åkte jag mot stan, bebisarna blev kvar hos mamma och pappa, dom skulle få sova där till lördagen.
Så på torsdag vid 4 hämtade jag jonathan sen fixade vi lite ärenden sen hem och lägga klart golvet i källaren, sen fixa så att allt blev bra där inne :) Så att man kunde sitta i rummet med projektorn på fredagen då vi bjudit hem lite folk på grillning och så:)
Dock synd att det blev lite kallt så man inte kunde sitta ute, eller man hade väl kunna göra de men det var bra kallt :P
Så vi dukade inne i köket, det blev mat och massa prat och musik :)
Men före på fredagen uträttade jag och emelie en hel del saker :P men vi hann med allt :)

Och kvällen blev helt underbart bra, det slutade vid 3 någongång tror jag. Carro,Martin Zlatan och Emelie blev kvar här över natten, alla bussar hade ju slutat gå :P

Jag vakande som vanligt vid halv 8 på lördagen :O suck!
Sen igår blev det först lugnt här hemma medans vi väntade på att dom små skulle komma hem, sen bar det iväg mot måsberget för att fira emelie då henne släkt kom dit och sånt :)
Det bjöds på smörgåstårta .. mm så gott dock hade jag gjort ena, hehe

Sen hem hit och lämna av dom små till jonathan och jag fixade mig för att dra iväg till emelie då hon skulle ha 20 års fest, men jag var bra trött och sliten, men tog det ganska lugnt, drack lite men sen kände jag att jag inte skulle orka med krogen å sånt, så beställde en taxi och åkte hem :) kom hem vid 11 och gick å lade mig på engång!

Så skönt, och mår inge dåligt idag heller.. så skönt och vädret är ju underbart :) så får se vad man hittar på idag, skulle vilja åka till stackbo jag, till jonathans bror å hans familj. Har ju inte träffat dom på jättelänge.
Så får se om dom är hemma och jonathan vill :) Det visar sig!


Jaja nu ska ja busa med mina gryn  på golvet.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback