Altantvätt

Ja igår åkte vi hem till mamma och pappa, sen tog vi oss till min morbror och dom. Hämtade sänggavlarna åkte hem hit och lämnade av dom. Vi lånade även högtryckstvätten av mamma och pappa så vi passade på att tvätta ren altanen medans som små inte var hemma och sånt :)
Åh gud vilken skillnad det blev, ser ju nästan ut som ny!

Så idag är det tänkt att vi ska måla den med olja som ja ska åka å köpa. Får hoppas på att vädret håller sig som det är nu men solen får ju självklart komma fram :)
Men vi vill inte ha nå regn för det fick vi nog om inatt,gud vad det regnat.
Och jag har sovit skitdåligt och var skit trött imorse :(  Har drömt massa marddrömmar och även om jag vaknat och inte kunna somna om på ett tag och sedan somnat om typ 30 min senare så har drömmen fortsatt.. jobbigt!

sen har jag nog sovit konstigt för jag har sjukt ont i nacken :S

Jaja nog om klaganade, jag hoppas dagen blir bra idag iaf :) jonathan gjorde den lite bättre med att gå upp imorse med dom små :) så fick jag sova tills dom vaknade från sin middagstur som varade mellan 8-9 :)  så gick upp nio idag alltså, och det är inte ofta jag kan sova så länge.
Men kan vara för jag har min älskling brevid mig med :) Känner mig trygg när jag sover, har jättesvårt att somna och sova skönt när jonathan inte är hemma lr inte gått å lagt sig med mig, som han inte gjorde igår men de gick bra att somna men sen har jag ju inte sovit bra.. så kanske e de ?


jaja nu ska ja ner å bre lite mackor :) hungrig mage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback