Crusing

Det blev det igår, men först käkade vi på Lams terass :) så god mat där, men jädrar vad stark den va ;P

Efter att vi käkat så åkte mamma och pappa en sväng med bilen innan det blev helt stopp efter gatorna.. så jag tog vagnen upp till farmor och farfar en sväng och hälsade på.
sen gick vi ner mot stan igen vid halv 7, då de va dags för dom små att äta välling och sedan sova :) det gick bra dom somnade så fint så, sen blev det bara kallare och kallare, mamma och pappa tog en tur för att värma sig ;P dock kunde ju inte vi åka med :P så jag stod kvar och kollade, men skit vad kallt det blev ..
Men mamma o pappa kom tillbaka efter dryga timmen, sen blev vi kvar ett tag till bara. Åkte hemmåt vid tio i tio.
Mötte först jonathan så han fick pengar :)

Väl hemma så somnade tjejerna om efter att jag bökat av dom kläderna och sånt, men jag då ?
jag kunde inte somna på långa vägar ja.
Jag frös som en jag vet inte vad och sen har jag så svårt att somna när jonathan inte ligger bredvid :(
Så låg väl å halv sov tills jonathan kom hem, och när han kom  hem då slappnade jag av och kunde somna, men har ändå inte sovit bra inatt :( Det var nog bara för att jag var nerkyld.
Sen vid tio i 6 började dom små att vakna, men gick ner och lade i nappen på dom så somnade dom om. Men så fort jag kom in i vårat sovrum så vaknade dom, men gick ner å satte i nappen igen, å dom somnade om.. men då lade jag mig på soffan ;P
Och det gick :) men emmelina vaknade igen vid 20 i 7 så fick sova en liten stund iaf :)


Jaja, idag ska vi på kalas i stackbo, får se om vi även hinner till lukas å gratta han .
Tiden får visa :P Åh jonathan hur mår han idag ?
Ja det får vi se när han pallrar sig upp, skulle vara skönt om han gjorde de nu så ja kunde somna lite, men det tror jag inte att han vill :P


Jaja nu ska jag hitta på nå annat.. dom små åker för fullt i gåstolarna och leker med varandra ;P Dom blir hela 9 månader imorn :O sjukt vad tiden går fort... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback