Gårdagen blev det inget gjort

för jag kände mig så trött och sliten. Men va ändå rastlös som vet inte vad, men jag lyssnade på kroppen och låg i soffan mest hela dagen, eller jag lekte ju med dom små och fixade mat åt dom å sånt :)

Kollade på unga mödrar på kanal5s play :)
Sen när jonathan okm hem blev det tacos, och dom små va dryg när det va dags för läggning.
Dom somnade inte för än halv 9 typ :( men de blev lite fel med sovtiderna igår så de va nog därför..
Men inte sov dom nå längre idag för det inte, suck!

Jaja, idag verkar det bli sol iaf :) den lyser redan och jag hoppas på att få lite energi, för känner mig helt död idag med :(
Kanske ska gå och hälsa på jonathans faster idag om hon är hemma vill säga :)

Aja, nu ska ja lägga mig på soffan å kika lite på dom små medans dom kryper omkring som vet inte vad här på golvet ;P eller dom kryper inte utan ålar sig, och fort går de nu :P I förrgår gick det liksom lagomt sakta men nu är dom borta på några sekunder ;P  dom växer så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback