Gårdagen och Lördag!

Igår var vi ju ner på stan och käkade lunch :) det gick i fast jag nyss lärt mig äta sån mat ;P
Alltså kinamat! Har aldrig varit så förtjust i det men men det kommer ju mer man äter det.

Sen efter att vi käkat så gick jag och mötte bror på stan, vi gick runt lite sedan var det små tjejernas tur att äta :)
Efter det gick vi mot farmor å farfar och hälsade på, och vid 4 slutade jonathan så då mötte vi honom och gick till willys och handlade lite sedan gick vi hemmåt.
När vi kom hem var det gröt tajm för dom små eller ah hann vara hemma 1 timme ;P men de kändes som att det var på engång.

Sen när dom käkat så grillade vi, mums va gott de va :) fläskkarre,klyftpotais i ugn med vitlöksbröd :)
Sen var det läggdags för tjejerna dom va så griniga å trötta ;P så dom somnade ganska lätt och fort, alltid skönt när det är så.

Sen har dom sovit hela natten lång :) vaknade vid halv 7, lite sovmorgon idag igen.

Och vad sker idag då? Jo jonathan ska iväg på trav ;P å jag tänkte ta en prommis efter gröten tror ja, sen får ja se vad som sker. Men tror jag åker ner på stan och käkar med mamma å pappa å bror .Sedan blir vi nog kvar nere vid crusingen.
Hörselkåpor på åt dom små, för det finns ju bilar som låter så illa :P och dom som gör svarta sträck med :P

Men  blir det inte så, då vet jag inte vad jag ska göra idag.. :(
Men något hittar vi nog på ska ni se :)


Vi funderar även på att byta vagn :) till paraply sulkys, får se om det blir någon från blocket eller om vi köper en ny.
Det som skulle vara bra är om vi köper två stycken sen köper adaptern på baby proffsen . För då kan man göra två vagnar av den, och när man är ensam sätter man bara ihop dom och det blir en vagn :)
Har kollat runt lite på vagnar, jag är sugen på denna jag :



info om den hittar ni på www.swekid.se så söker ni på sulky då kommer det upp massa olika :)

Men två sådana skulle jag vilja ha sen en adapter ;P så får se vad det blir ^^

Nu har nån vaknat där nere så lär kila..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback