Gårdagen

Var vi ute hela dagen, dagen började med att jag fick lite sovmorgon :) jonathan kom med frukost på sängen vid 8. Sötnos!
Sen lade vi oss och kollade på Guldfeber på datorn,men jonathan somnade och tjejerna sov middag nere :)

Efter att vi gjort de eller ah jag gjort de så vaknade dom små. Ner å gjorde gröt till dom sen ut efter det, vi satt ute alla på altanen, små tjejerna i sina stolar med solhattarna på.
För solen låg ju på så otroligt mycket.

Vi började grejja lite, typ kratta upp de sista högarna och gick i väg med, jag började rensa bort massa små skott som vi inte vill ha precis vid altanen, så de kommer nog bli ett litet land där tror ja :)

Sen har vi klippt lite döda grenar på cyreen busken :)

Vi hann även handla mat och fixa matlådor till dom små, hann göra pannacotta tills jonathan syster och hennes karl skulle komma :)

Sen blev det massa bus med dom små med såklart :)
Och lite färg hann man få på sig den stunden solen var framme, den försvann ju så det blev lite kyligt, men men det hindrar inte oss. Så länge det inte är regn!


Jaja idag ska vi åka ut till mamma och pappa, vi ska hämta hem nya sänggavlar :) Sen skulle vi även grilla där, gott!
Sen får vi se vad som mer sker där, men det blir nog hälsa på morbror min med familj ;) eftersom sänggavlarna står där så^^

Men nu måste jag ta något att käka för magen kurrar som bara den.


Vi hörs folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback