God förmiddag heter det nu va?

Det tycker jag iaf, klockan är ju 10. för ut innan man fick barn hette det god morgon ända tills klockan va 1 typ ;P haha
Men nu är det förmiddag bara för att man varit vaken så länge redan ^^

Jaja, igår så åkte vi hem till mamma och pappa. Där var det kanon väder och det var de inte när jag åkte hemmifrån här .. så det va bra att vi åkte tycker ja ;)

Men före innan vi åkte så hann jag dansa lite på wii mattan ;P gud så svettig jag blev :P haha
och idag har jag ont i typ hela kroppen;P men då vet man att man gjort något bra :)


Blir väl att träna idag med om jag inte har för ont i smalbenet, så klumpig som jag är så snubblade jag i trappan i morse å gjorde världens grop in i benet och jag höll på att svimma å greja, fy farao!

Men men det visar sig, bulan som gick in i morse har iaf blivit normal eller så putar den utåt lite nu :P

Nog om det, idag är det tråk väder och vi får se vad som sker mer än att vi ska till dollar store för att kolla mitt schema :)


snart ska dom små sova och så ska jag hoppa in i duschen och fixa mig :) vi hörs folket!

Kommentarer
Postat av: VENNA



Oj 8 bara? jag har 21 kg ;) haha. Det känns ju mer eller mindre hopplöst.



jaha okej :( ussch, man vet verkligen inte hur livet ser ut, kan ju vända om när som helst :(

2010-05-19 @ 18:02:09
URL: http://venna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback