God morgon och det är torsdag

Gud vad veckorna går fort alltså, det är helt sjukt. Tyckte det va måndag i går jag. Men ikke då.
Men det är bara skönt för då får vi älsklingen hemma snart ;D då han jobbar mån-fre nästa vecka sedan är han ledig juni-aug :)
Men jag ska ju jobba 3 och 5 juni och sedan vecka 26-29 kanske skulle få mer också :)
Skönt!


Undra vad som sker idag? Vi ska nog träna lite, städa lite kanske ? För det behövs^^
Sen kanske vi ska åka å handla för det behövs med, jaja det visar sig vad dagen bjuder på :P

Igår var vi ju till dollar store och hämtade schemat, sen blev det att vi var kvar hos farmor och farfar eftersom farmor följde med mig till dollar store. Sen när vi kom hem därifrån började jag med maten, dom små sov och jonathan kom hem vi käkade sen väckte vi dom små så dom inte skulle få nå problem att somna vid 7 ;P
jag gick ner i källaren och tränade medans jonathan var med tjejerna, jag tränade 1 timme :) och det känns idag kan ja säga, Men det är skönt för då vet jag att jag gjort något ^^


Nu ska ja byta blöjor och klä på dom små, sen ut i vagnen och sova lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback